אז למה מיתוג מעסיק?

כללי המשחק השתנו: דור חדש נכנס לשוק התעסוקה, והוא שונה מהדורות הקודמים עם מאפיינים הייחודים לו ודרישות מגוונות, שגובה השכר היא רק אחת מהן.

היכולת של ארגון למשוך אליו ולטפח עובדים איכותיים לאורך שנים, תלויה ביכולתו לתקשר את סיפור החברה פנימה והחוצה, להגביר את תחושת ההזדהות עם החברה, מתוך תחושה של קהילה ושייכות, עד כדי הפיכתם של העובדים לשגרירי מותג.

 

 

בתהליך של יצירת מיתוג מעסיק, לתוכן יש מקום מרכזי ובלתי נמנע – באמצעותו נמתג את הארגון כקהילה חמה שכדאי ונעים להשתייך אליה.

בעולם שבו אנו נחשפים באופן קבוע לכמות אדירה של תכנים ולטכנולוגיות חדשות הנאבקות על זמן האוויר שלנו, רק ארגונים שישכילו לאמץ לעצמם אסטרטגיות תוכן המתקשרות באופן עקבי, נגיש ויעיל את ערכי המותג, יוכלו לבלוט ולייצר טראפיק טבעי של מועמדים איכותיים לגיוס.

 

 

כשמדברים על מיתוג מעסיק מתייחסים, כמעט תמיד, לסיפור הארגון ולערכים העומדים מאחוריו ומבטאים את התרבות הנהוגה בו.

אבל גם סיפורי החיים של עובדי הארגון הם חלק בלתי נפרד ממיתוג המעסיק.
ארגונים שישכילו לעשות שימוש נבון במשאב האדיר הזה, ימנפו את עצמם למחוזות חדשים ורבי עוצמה, ברמה הפנים והחוץ ארגונית.

העניין עם סיפורי חיים הוא, שבזכותם אנשים מרגישים מעניינים ובעלי משמעות מעצם היותם. כלומר – לא בזכות תפוקה בעבודה או תוצאות במספרים שעמלו עליהן, אלא פשוט בגלל מי שהם.

גם לקוחות הארגון יפנימו היטב את המסר: מדובר כאן במותג שהמקור שלו הוא בפאזל אנושי מגוון ורב עוצמה.

אם גם אתם רוצים להתקדם ולהכניס למיתוג המעסיק שלכם אסטרטגיית תוכן מגוונת, הכוללת בתוכה גם סיפורי עובדים – אנחנו כאן בשבילכם.

 

 
+ סדנה // תוכן למיתוג מעסיק +

כולל:

* פעילות בעולם של שיווק מבוסס תוכן.

* ראיונות ככלי שיווקי ליצירת תוכן.

* כלים לכתיבה ועריכה.

* ויז'ואל סטוריטלינג.

 

+ סדנה // סיפורי עובדים – מפתח למיתוג מעסיק +

כולל:

* סטוריטלינג בעולם של שיווק מבוסס תוכן.

* סיפורי עובדים בארגונים – מפתח למיתוג מעסיק.

* חמשת כללי הזהב לריאיון איכותי לטובת סיפורי עובדים.

* כלים לכתיבה ולעריכת תוכן סיפורי.

* ויז'ואל סטוריטלינג.

 

+  ליווי ממוקד ליצירת אסטרטגיית תוכן ארגוני +

מאסטרטגיית התוכן ייגזרו פורמטים של תוכן וסיפורי עובדים בארגון לטובת מיתוג מעסיק, ותוכנית עבודה מדויקת ליישומם בארגון.

 

+ פולו אפ + 

ליווי ממוקד להטמעת אסטרטגיית התוכן בקלות ולטווח ארוך בתוך שגרת היומיום של הארגון.

 

 

לוח מודעות
גיל מרטנס

 

גיל מרטנס

מרצה ומייעצת לארגונים ועסקים על תוכן דיגיטלי, שיווק באמצעות תוכן, בלוגים עסקיים, ניהול קהילות, כתיבה און ליין, ועוד.

מרצה ומנהלת אקדמית של קורס ניהול קהילות דיגיטליות במכללת ניו מדיה ובמרכז למשפט ועסקים.

אני מנחה סדנאות, ימי עיון והרצאות בכל הקשור לתוכן דיגיטלי, ניהול קהילות, בלוגים ועוד.

מנהלת תוכן ובלוגים עסקיים, מייעצת לבעלי עסקים ויזמים בכל הקשור לתוכן דיגיטלי.

ואני גם בלוגרית ויזמת מקומית, מנהלת קהילת עסקים מקומיים מקסימים במיוחד, כותבת בלוג מקצועי על תוכן, ובלוג אישי.

מהנדסת תעשייה וניהול מהפקולטה להנדסת תעו"נ – הטכניון, בעלת תואר שני בבריאות תעסוקתית, הפקולטה לרפואה אונ' ת"א, כולל תזה בנושא ארגונומיה.

 

לוח מודעות
נֹגה שנער-שויער

 

נֹגה שנער-שויער

בעלת חברת "הד" לתיעוד וכתיבת סיפורי חיים. ראיינתי, תיעדתי, כתבתי והוצאתי לאור למעלה מ-30 ספרי חיים, ספרי הנצחה וזיכרון וספרי יישוב.

בלוגרית של סיפורי חיים ותוכן מקצועי ובעלת טור "מסע אישי" ב-Xnet, המבוסס על ראיונות אישיים.

מרצה ומנחת סדנאות וימי עיון ללימוד ראיונות ככלי שיווקי ליצירת תוכן, עיבוד חומר גלם טוב לתוכן מצוין, ויז'ואל סטוריטלינג ועוד.

מלווה עסקים ביצירת אסטרטגיית תוכן, פורמטים מותאמים אישית ותוכניות עבודה.
מלווה אנשים בהפיכת סיפורי חיים להרצאה.

מעצבת גרפית, בוגרת קורס ניהול הפרסום בפקולטה לניהול באונ' ת"א, בעבר אשת שטח ומנהלת בענף פרסום החוצות.
בעלת תואר ראשון בחינוך ואמנויות מאוניברסיטת לידס ותואר שני (בהצטיינות) בחינוך ומנהל מאוניברסיטת ליברפול.

 

מוזמנים לדבר איתי
ב-054-4876677
או להשאיר הודעה כאן.

תגובות

תגובות

השארת תגובה