איזה כיף שהגעתם לעמוד של "כלי עבודה" – סדרת פוסטים מקצועית העוסקת בסיפורים, ראיונות, וכל מה שביניהם.

בתוך עולם דיגיטלי סואן ורווי תכנים ומסרים, היכולת שלנו לספר סיפור טוב (Storytelling), להחיות דמויות ואירועים, להביא צלילים, ריחות וטעמים – יכולה להיות ההבדל בין "עוד מותג", למותג שיש לו זהות מובחנת וברורה, קהל קוראים נאמן וצמיחה עקבית במספר הלקוחות.

כשמדברים על סיפור טוב הכוונה היא, ברוב מוחלט של המקרים, לסיפור חיים. כי בעצם, כל סיפור הוא קודם כל סיפור חיים. גם סיפור של עסק עצמאי, או לידה וצמיחה של ארגוני ענק מקורם, קודם כל, באנשים ובסיפורי החיים שלהם.

וכלי הריאיון הוא אמצעי נפלא לשמוע, לתעד ולכתוב את כל הסיפורים האלה, ובאמצעותם לייצר לעסק שלנו, בקלות ובאופן קבוע, תוכן בעל ערך המבוסס על סיפורים.

הרגע שבו הבנתי את הדבר הזה, היה עבורי רגע של גילוי אדיר ומכונן. וכך נולדה גם סדרת "כלי עבודה", שבה אני עוסקת בכלי הריאיון, בסיפורים ובכל מה שביניהם. זוהי סדרה מקצועית שבה פוסטים ממוקדים, המיועדים להקנות לכם כלים מידיים ליצירת תוכן גם לעסק שלכם.

 

רוצים לקרוא תמיד לפני כולם את כל הטיפים שלי לריאיון ולסיפור מנצח? הירשמו כאן למטה – הטיפ הבא כבר בדרך אליכם.