לימונדה לעסקים
עם נֹגה שנער-שויער
חדש! עכשיו פתוח לקהל הרחב

אז מה זה, בעצם, לימונדה לעסקים?

סדרת לימונדה עלתה לאוויר באפריל 2021; כעת היא נפתחת לקהל הרחב.

סיפורי קריירה  ועסקים; ראיונות עומק אישיים, רגישים ומעצימים, שבהם נדבר על הבחירות האישיות והמקצועיות המקצועיות שלך, שיולידו מסמך אותנטי, שהוא כל-כולו את; טקסט אישי-עסקי שתוכלי לשלב בכל פלטפורמה שתבחרי, ואופציית כניסה לנבחרת הנשים של לימונדה.

> לךְ – שבוחרת לעצור לרגע, להביט על הדרך שכבר עשית, וגם קדימה – להמשך הדרך.

> לטובת ה"אודות" בקורות החיים, האתר שלך, וכל פלטפורמה אחרת שתבחרי – חלק מכרטיס הביקור והמערך השיווקי שלך; תוכלי להשתמש בכל הטקסט, או בכל פעם בחלקים נבחרים ממנו.

> כחלק מתהליכים של ייעוץ וליווי עסקי – הראיון שלנו ידגיש ויפרוש בפניך את הנרטיב והערכים שעליהם מושתתת העשייה שלך; יאוורר אמונות ישנות לטובת חדשות; ויהיה הבסיס ליצירת אסטרטגייה עסקית, תוכנית וויזואלית להמשך.

> קפסולת זמן שבה תוכלי לעצור לרגע, להתרווח, לפגוש את עצמך, ואת הדרך שעשית מההתחלה ועד היום. נראה את הבחירות שלך, נבין על מה נשענו ואילו ערכים מנחים אותך בעשייה שלך, ומהם החזון והחלומות שלך להמשך.

> סביבה רגישה, מכילה, מעצימה ומצמיחה, שבה תוכלי לחוש ביטחון ולהיות פשוט מי שאת.

> בעולם שבו האישיות שלנו, על גווניה השונים, היא חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלנו, קהל היעד שלך יוכל להכיר אותך לעומק, ולהתחבר אליך; כל אחד ממקומו.

> את פונה אלי באמצעות הטופס המצורף כאן למטה. אני חוזרת אליך, וביחד נגדיר צרכים ומטרות לראיון שלך. אחרי שהחלטנו לצאת לדרך ביחד, נחתום על הסכם עבודה מסודר, שיגדיר מה את מקבלת, סכום, תנאי תשלום ולוחות זמנים לביצוע.

> נקיים ראיון עומק טלפוני, שבו נסקור את הדרך והעשייה האישית והמקצועית שלך.

> אעבד את הראיון שלנו לפוסט/כתבה ואשלח לך לאישור ותיקונים; לאחר סבב התיקונים, אעביר לך את הטקסט הסופי; כעת הוא שלך, ומותר לשימוש לפי ההסכם בינינו.

לפי בחירתך תוכלי לקבל:

+ טקסט בקובץ וורד, לשימוש בכל פלטפורמה שבה תבחרי.

+ טקטס בקובץ וורד + כתבה באתר שלי, כחלק מסדרת לימונדה שמביאה סיפורי עסקים, כולל עיצוב גרפי מוקפד ותמונות שימחישו לקורא על מה אנחנו מדברות כאן. הסיפור שלך יצטרף לתוך אתר עשיר בתוכן מגוון ואיכותי, ואת תצטרפי לנבחרת נשים מרשימה, משכמה ומעלה.


רוצה לשמוע עוד?
מלאי את הטופס המצורף ואצור עמך קשר בהקדם!


> לימונדה לעסקים זה רק לנשים?

אני אף פעם לא סוגרת דלתות, ומשאירה לעצמי את כל האופציות פתוחות, בהקשר הזה;
בשנים האחרונות ראיינתי בעיקר נשים, וזה עובד טוב, בינינו(: אז הפורמט הזה פונה בעיקר לנשים, אבל – Never say never…

> ראיון של שלוש שעות?!

הראיונות שלי הם ראיונות עומק, שמתחילים תמיד מנקודת המוצא של החיים שלנו, והולכים לאורכם ולרוחבם. על מנת שנוכל לעשות את כל זה בנחת, צריך זמן. הניסון המצטבר לימד אותי, ששלוש שעות הן פרק זמן שבו אפשר לעשות את זה בהצלחה גדולה, מבלי להתיש את כל הנוגעות בדבר.

> אבל למה בטלפון?

מניסיון של מאות שעות ראיונות, למדתי, שזו עבורי הדרך הטובה והיעילה ביותר לראיון איכותי.

בנוסף, המפגש הטלפוני הוא חסכוני, יעיל ובטוח, בהקשרים של זמן בכלל, וזמן על הכביש בפרט; שנתיים של ראיונות טלפוניים בחסות הקורונה הראו לי שהתוצאות בשיטה הזו הן מצוינות. הראיונות נקיים מהסחות דעת, יעילים וממוקדים יותר.

> וזה באמת שווה את זה? 

אחרי למעלה מעשור שאני מראיינת ושומעת סיפורי חיים ועסקים, התשובה שלי היא: "חד משמעית כן!".

ההחלטה שלך לעצור לכמה שעות ולהביט על כל מי ומה שאת, תביא עמה גילויים מעניינים, שעשויים לחשוף זוויות ונקודות השקפה שקשה לנו לאתר בתוך שגרת היומיום.

ביחד עם המרואיינים שלי לאורך השנים, חוויתי אינספור רגעים כאלה, מפתיעים, מרגשים, מכוננים; לעתים משני חיים.

אני כבר יודעת שזו מתנה לחיים; ומזמינה גם אותך לקבל אותה.

תלוי במסלול שתבחרי בו.

> ראיון של שלוש שעות + עיבוד הטקסט על-ידי והגשתו כקובץ וורד – 2,500 ₪.

> ראיון של שלוש שעות + עיבוד הטקסט על-ידי והגשתו כקובץ וורד + הטמעה ככתבה באתר שלי – 3,500 ₪

* המסלול הרצוי ייבחר על-ידך ובהתאם לצרכיך.

אני האישה הזו שתפגשי בתור בסופר, במספרה או בקופ"ח, ואיכשהו, בלי שתכננת את זה או התכוונת, מהר מאוד תספרי לה על עצמך, פשוט כי היא שם; ובלי שאמרת לעצמך שזה בדיוק מה שאת צריכה – תרגישי משמעותית מעצם היותך.
בעיניי, זו המתנה החשובה בעולם.

קוראים לי נֹגה שנער-שויער.

בלוגרית, יוצרת תוכן, מראיינת, שומעת, מתעדת וכותבת סיפורים של אנשים, עסקים עצמאיים וארגונים.

אני מעצבת גרפית בהכשרתי, ובעבר עבדתי בחברות פרסום החוצות הגדולות בארץ בתפקידי ייעוץ פרסומי, הדרכת אנשי מכירות וניהול צוות מכירות ועיצוב.

בוגרת קורס ניהול הפרסום בפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א, בעלת תואר ראשון בחינוך ואמנויות ותואר שני בחינוך ומנהל.

מ-2008, אני עוסקת בסיפורים של אנשים.

ב-2012 הקמתי את "הד לסיפורים שמשאירים חותם"; תיעדתי, כתבתי והוצאתי לאור למעלה מ-30 ביוגרפיות, ספרי הנצחה וזיכרון, וספרי יישוב.

ב-2016  העליתי לאוויר את הבלוג שלי סיפור.חיים, הכולל סדרות תוכן רבות ומגוונות, בהן: חמש תמונות וסיפור, סדרת כלי עבודה העוסקת בראיונות ככלי שיווקי, ולימונדה – סיפורי קריירה ועסקים של נשים.

בין השנים 2016-2021 כתבתי בערוץ אנשים ב-Xnet (מבית Ynet) את הבלוג מסע אישי שבו ראיינתי וכתבתי סיפורים של נשים באמצע החיים.

בזכות הידע, הניסיון והמיומנויות שרכשתי במהלך דרכי, התחלתי להרצות על: ראיונות ככלי שיווקי ייחודי ליצירת תוכן, חמשת הכללים שלי לראיון מנצח, סטוריטלינג ומיתוג ויזואלי; ליוויתי עצמאיות ביצירת אסטרטגיית התוכן לעסק שלהן ועיבדתי סיפורי חיים להרצאות.

אני אוהבת לשמוע סיפורים של נשים; בוחנת אותם ביחד איתן בעין חומלת ורגישה, מצמיחה ומעצימה. משקפת מצבים ומערכות יחסים, מוסיפה לילדוֹת שבנו את הפרספקטיבה של המבט הבוגר;

אני שואלת שאלות, נכנסת לעומק, לא חוששת ממה שאשמע; ויודעת לעבד את הראיונות הללו לכלל טקסט תמציתי ובהיר, קולח וחודר מחסומים ומחיצות.

"ראיונות רבים נתתי לאורך שנות הקריירה שלי; אני מרגישה שזה הראיון המשמעותי ביותר שהיה לי, ולא מפתיע שהפעם האחרונה שהרגשתי כך הייתה בפעם הקודמת שנגה ראיינה אותי לטור שלה ב-Xnet.

אולי זה כי היא מראיינת יוצאת דופן וכותבת מהמוכשרות שהכרתי; אולי זה כי היא יודעת לתפוס א.נשים בדיוק בצמתים של החיים; אולי זה כי יש בשאלות שלה הזדמנות לפרספקטיבה מאוד ייחודית. תודה, נגה, על ראיון מכונן, שדייק אפילו לי את המסע שלי."

סיון קונוולינה-מינקובסקי – לימונדה #1
KONVALINKA, DESIGN.KON, FOCUS.KON

 


 

"בשיח רגיש ואוהד, נגה הצליחה לרכך את הקושי שלי להתראיין ולספר על עצמי. לא קל להביא סיפור של מישהו אחר; אני קוראת את הראיון ויש לי תחושה אמיתית של הזדהות; זאת אני – זה הסיפור שלי. בשיח בינינו הרגשתי את עיניה האוהבות, המעריכות. נעים לראות עיניים כאלה שמביטות בך; תודה מעומק הלב, נגה יקרה"

עינת ספקטור – לימונדה #2
100% רקמה

 


 

"אם פעם ייכתב הספר עלינו את הפרקים שלו תכתוב נגה שנער-שויער; בכל פעם שהיא מראיינת אותי, אני מרגישה שנכתב עוד פרק משמעותי בסיפור שלנו. והפעם יש בו לא רק את "מאיפה באתי" ו"איך הכל התחיל", אלא גם, ובעיקר, את הקשיים וההתמודדויות מאחורי הקלעים.

בעולם שהפך להיות מדורת השבט של הפייק, כשבפריים מצולמים רק הרגעים היפים, אני משתפת את כאבי הלב, הנפש והגוף מאחורי מהלכים עסקיים מוצלחים. למרות שזו אני שהתראיינתי, וקראתי ואישרתי, עדיין כשהראיון איתי עלה לאוויר וקראתי אותו שוב, הוצפתי דמעות, של הוקרה והודיה, של זכרון הכאב והפחד, ושל התרגשות; כן, אנחנו בהחלט עברנו ועושים דרך מרגשת"

איילת ונציה-מישר – לימונדה #4
התבלינים של איילת

 


 

"אמרתי כבר פעם אחת (או יותר) – ראיון איתך הוא לגמרי סשן טיפולי. הכבוד, ההקשבה, הרגישות, הסקרנות והליטוף שאת מעניקה תוך כדי הראיון הם פרייסלס"

שלי דהרי – לימונדה #8
שלי דהרי

 


 

"מה שקורה לי בראיונות עם נגה:

א. אני בהתרגשות רבה, כשהיא פונה אלי כדי לראיין אותי.

ב. אני מתמסרת לכל שאלה שלה, ולא מפסיקה לדבר שעות.

ג. אני לומדת ממנה כל-כך הרבה על איך להיות מקצוענית בתחומך, ולומדת על עצמי בכמויות אחרי שקוראת את הראיון הסופי.

ד. ברגע שהראיון שלה עולה לאוויר, אני כל-כך סמוקה, עד כדי מבוכה עצומה, שלא יודעת להכיל את כל מה שכתוב שם – בקטע טוב כמובן.

כוכבת נגה שאת, מאירה את ציוני הדרך שלי ושל עוד נשים רבות, בראיונות הסופר מקצועיים שלך, בכתיבה, בתיאור, ובהגברת האור שלנו, ושל כל-כך הרבה אנשים מסביב. הכי כבוד עבורי להיות בנבחרת המרואיינות שלך".

נתלי תמיר – לימונדה #6
Upsideritמתחת לאף

 


רוצה לשמוע עוד?
מלאי את הטופס המצורף ואצור עמך קשר בהקדם!


לא בטוחה ורוצה להתייעץ?
אני כאן בשבילך.
נֹגה – 054-4876677

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

תגובות

השארת תגובה